• woensdag 29 mei 2024

Hart-voor-DAF dagen, 5&6 oktober

Van 2009 t/m 2017 heeft het DAF Museum jaarlijks gedurende het eerste weekend van oktober de DAF Museum dagen georganiseerd.

Hart voor DAF

Gedurende dit weekend werd een tentoonstelling op het DAF terrein georganiseerd met kramen ingericht door DAF liefhebbers in het DAF Museum.
De Stichting Veteranen Autobussen verzorgt voor het DAF Museum het transport tussen het DAF Museum en het DAF terrein visa versa.

Omdat de naam Museumdagen inmiddels een door de Museumvereniging georganiseerd evenement is dat gedurende de maand april wordt gehouden, heeft het DAF Museum besloten haar evenement dat gedurende het eerste weekend van oktober wordt gehouden de naam Museumdagen vanaf dit jaar te veranderen in ‘’Hart voor DAF’’ dagen.

Noteer de data in uw agenda. U bent allen van harte welkom op het DAF terrein en in het DAF Museum om dit evenement bij te wonen.

Hart voor DAF